Politica de retur
Politica de retur
În conformitate cu Ordonanța de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are următoarele drepturi și obligații referitoare la retragerea din contractul încheiat la distanță:
- Clientul are dreptul ca, înainte de expirarea perioadei de retragere, să se retragă din contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 3 ore începând din momentul în care intră în posesia fizică a produsului. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47): pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, Consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.
- Clientul se obligă să returneze doar acele produse care sunt în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original, în aceeași cantitate, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Atenție! Cererea de retur trebuie trimisă către noi în termen de maximum 3 ore de la primirea comenzii. Returul se va face prin înlocuirea produsului/produselor comandate ori prin plata efectuată de noi în contul bancar indicat în cererea de retur.
Procedura de returnare:
Trimiteți cererea de retur în scris, pe adresa de email contact@digipiata.ro, completați cererea de retur de pe site sau contactați-ne la numărul de telefon afișat pe site în maximum 3 ore de la primirea comenzii. Cererea trebuie să cuprindă în mod obligatoriu: numele de pe care s-a făcut comanda, produsul/produsele pe care doriți să le returnați și contul bancar în care doriți să vă returnăm banii. Vom analiza cererea dumneavoastră, iar dacă totul este în regulă, vă vom comunica adresa de returnare.
Odată ce ați primit acceptul nostru pentru retur, agentul livrator va verifica produsele cerute a fi returnate si vi le va inlocui cu acelasi numar de produse sau vi se va face restituirea valorii produselor returnate in contul pe care l-ati transmis.
Intervalul de timp din momentul în care primim cererea de retur până vă transferăm banii în cont nu va depăși termenul legal de 14 zile. Prin completarea formularului de retur sau prin transmiterea cererii de retur prin email, clientul este de acord în totalitate cu prevederile politicii de retur. Vă rugăm să nu expediați coletul cu ramburs. În caz contrar, acesta va fi refuzat și se va întoarce la dumneavoastră. Returnarea banilor se poate face numai după verificarea prealabilă a produsului returnat.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Atenție! Platforma www.digipiata.ro nu își asumă decât răspunderea în cazul în care produsul/produsele au suferit daune în urma manipulării sau transportului. Dacă produsele au suferit daune din motive diferite față de cele menționate anterior, sancțiunea pentru acest fapt se va adresa Producătorului prin intermediul unui testimonial și comentariu negativ (ambele publice, pentru a putea fi văzute și de către ceilalți clienți) pe pagina dedicată.